کمرو

برای زنان امروز و مادران فردا

کمرو

برای زنان امروز و مادران فردا

آزمایش‌هایی که همه خانم‌ها باید در طول عمرشان انجام دهند

بیشتر افراد تصور می‌کنند فقط در شرایطی که احساس درد و ناراحتی دارند یا سلامت‌شان در معرض خطر است، باید به پزشک مراجعه کنند، اما بسیاری از همین مشکلات ناخوشایند که ما را به مطب پزشکان می‌کشاند، می‌تواند خیلی زودتر شناسایی و از بروزشان جلوگیری شود و هرگز به مرحله حاد نرسد. این اتفاق فقط در صورت مراجعه بموقع و منظم به پزشک برای چکاپ سلامت و پیشگیری‌های احتمالی رخ می‌دهد. از آنجا که بسیاری از بیماری‌های زنان ـ که بیشتر اوقات مشکلات جدی ایجاد می‌کنند ـ جزو همین بیماری‌هایی هستند که با توجه و پیشگیری به حداقل می‌رسند.

 

ادامه مطلب ...

مصرف میوه انار در پیشگیری از چین و چروک پوست مفید است

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند بررسی های صورت گرفته تایید می کند که مصرف میوه انار و یا آب انار می تواند تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست داشته باشد.

ادامه مطلب ...

​استفاده از کرم ضد آفتاب در پیشگیری از بروز سرطان پوست موثر است

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های آنان تایید می کند که عدم استفاده از کرم های ضد آفتاب یکی از مهمترین دلیل بروز سرطان پوست به شمار می رود.

آمارها نشان می دهد که هر ساله تعداد زیادی از افراد مبتلا به سرطان پوست می گردند و بیشتر این افراد تا انتهای زندگی خود به بیماری خود پی نبرده و تحت درمان قرار نمی گیرند.

مهمترین دلیل نادیده گرفتن این بیماری شایع و خطرناک، ناآگاهی افراد و تفکر سنتی آنان است؛ چراکه بیشتر علائم مشاهده شده ناشی از سرطان پوست را آلرژی، اثرات موروثی و آثار سطحی تعبیر می کنند و اقدامی در جهت پیشگیری و درمان انجام نمی دهند.

ادامه مطلب ...

اگر کودک 6 ساله دارید حتما بخوانید

تعریف و تشکر فراموش نشود. بچه‌های این گروه سنی از تعریف و تشکری که در محیط مدرسه و خانه از آنها می‌شود، لذت می‌برند.

ادامه مطلب ...