کمرو

برای زنان امروز و مادران فردا

کمرو

برای زنان امروز و مادران فردا

چه وقت، چه ویتامینی بخوریم؟


خانمی ‌که هنوز یائسه نشده است نسبت به خانمی‌که یائسه شده است، به ویتامین‌های بیشتری نیاز دارد. با افزایش سن، توصیه می‌شود خانم‌ها تحت نظر متخصص روزانه یک مولتی ویتامین مصرف کنند.
آمارها نشان می‌دهند که حدود بیش از نیمی‌از بزرگسالان روزانه از مولتی ویتامین یا سایر مکمل‌های غذایی استفاده می‌کنند. خانم‌ها در استفاده از مولتی ویتامین‌ها نسبت به آقایان پیشتاز بوده‌اند. تحقیقات اخیر به خواص جدیدی از مولتی ویتامین‌ها، از جمله تقویت توانایی مغز با وجود افزایش سن، دست یافته‌اند. پزشکان معتقدند که مواد غذایی، مهمترین منبع تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن است، اما آنها همچنین اعتقاد دارند که کمبود ویتامین در بدن می‌تواند منجر به نارسایی و مشکلات بسیاری در بدن شود. مکمل‌های غذایی به شما کمک می‌کنند این خلاها را پر کنید. البته توجه داشته باشید که توانایی بدن در جذب ویتامین‌های غذایی بسیار بیشتر از ویتامین‌هایی است که از راه مصرف مکمل‌های غذایی وارد بدن شما می‌شوند.

ادامه مطلب ...

فواید حسادت

احساس حسادت می‌کنید؟ نگران نباشید. حسادت فقط یک حس طبیعی نیست، بلکه حتی می‌تواند برایتان فایده‌بخش نیز باشد.

ادامه مطلب ...

به زنان مسن استراحت بدهید!

حتی برای لحظه‌ای هم فکر نکنید که ما به این افسانه‌ی ساختگی، که بالا رفتن سن مشکلی است که باید حل شود اعتقاد داریم. با فرایند کاملا طبیعی کهنسال شدن مانند یک بحران یا مانند یک شکست فردی یا یک بیماری که باید درمان شود رفتار نکنید. 

به نقل از پایگاه خبری زنان‌پرس، روی آوردن به جراحی‌های زیبایی سالهاست ذهن زنان و حتی دختران را به خود مشغول کرده است. جراحی های بینی و برطرف کردن چین و چروک‌های صورت با تزریق بوتاکس از عمده‌ی این جراحی‌های غیرضروری‌ست. روانشناسان علت اصلی اشتیاق به چنین جراحی‌های غیرلازمی را عدم اعتماد کافی به نفس و میل به مورد قبول واقع شدن بیشتر شخص در جامعه می‌دانند.

ادامه مطلب ...